دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 431
  • بازدید کل : 40865

گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی چگونگی بالا بردن انگیزه دانش آموزان کلاس سوم با استفاده از پژوهش و فناوری .


گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی چگونگی بالا بردن انگیزه دانش آموزان کلاس سوم  با استفاده از پژوهش و فناوری .

گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی چگونگی بالا بردن انگیزه دانش آموزان کلاس سوم با استفاده از پژوهش و فناوری .در قالب ورد وقابل ویرایش در 25صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

پيشينه پژوهش

محمّدي (1376) تحقيقي با عنوان «بررّسي ميزان علاقه مندي کودکان و جوانان به پژوهش » انجام داده و به اين نتيجه دست يافته كه بين تحصيلات و ميزان پژوهش، رابطه مثبت وجود دارد و همچنين تلويزيون يكي از عواملي است كه در تشويق به پژوهش تأثير مثبت دارد.

استيگر (1376) در كتابي با عنوان «راه هاي تشويق به پژوهش» ابتدا به بررّسي انگيزه هاي پژوهش مي پردازد و عواملي چون خانواده، مدرسه، دولت، وسايل ارتباط جمعي وكتابخانه را در شكل گيري عادت پژوهش مؤثر مي داند.

مدني (1375) در پژوهشي به بررّسي ميزان علاقه به پژوهش در دوران نوجوانی و نقش آن در عادت به پژوهش ميان دانشجويان دانشگاه هاي مستقر در تهران پرداخته است. روش تحقيق پيمايشي و از نوع تحليلي است. براي گردآوري اطلاعات، از پرسشنامه استفاده شده است. نتايج تحقيق، فرضيه پژوهش مبني بر وجود رابطه معنادار ميان ميزان پژوهش در دوران نوجوانی يا عادت پژوهش در بزرگسالي را تأييد كرد. تحقيق نشان داد كه خانواده به خاطر تشويق افراد به پژوهش بيشترين تأثير را در ايجاد عادت پژوهش داشته و مربيان و رسانه هاي گروهي و اقوام، به لحاظ درجهء تأثير در رتبه هاي بعدي قرار گرفتند.

بابائي (1383) در پژوهشي با عنوان « چگونگي علاقمند كردن دانش آموزان به تحقیق و پژوهش» به بررّسي عواملي چون تجارب موفقيت آميز، توام ساختن درس با مطالب متنوع، خانواده، معلم، داشتن مهارت كافي درپژوهش و غيره پرداخته است. و براي گردآوري اطلاعات از مشاهده مصاحبه، پرسشنامه استفاده شده است و جامعه مورد پژوهش 300 نفر و نمونه آماري 50 نفر بوده است. و نتايجي همچون تقويت روحيهء پژوهشگري در دانش آموزان، آشنايي با روشهاي نوين پژوهش، و شوق پژوهش، و بالا رفتن نمرات دانش آموزان را بدنبال داشته است.

محسني كبير (1377) در پژوهشي با عنوان «روش ترويج و ايجاد عادت به پژوهش در کودکان، دانشجويان و خانواده» راه حل هاي علاقه مند كردن دانش آموزان و دانشجويان را فعال نمودن و گسترش كتابخانه ها در محلات، مدارس، مساجد و دانشگاه ها عنوان كرده همچنين استفاده از وسايل سمعي و بصري را براي ايجاد علاقه در کودکان مؤثر دانست.

گرد آوری شواهد یک

از ابتدای کار متوجه شدم که دانش آموزان علاقه ای چندان به فعالیت های تحقیقی ندارند و کمتر از 30 درصد آنها به تحقیق و پژوهش علاقه مند بودند وقتی با آنها راجع به این موضوع به مصاحبه پرداختم و دلیل آنرا با پرسش از آنان جویا شدم و اظهار داشتند:

1) درسها اجازه ای برای تحقیق نمی دهد(درگیر بودن دانش آموزان با مسائل آموزشی فرصتی برای فعالیت پژوهشی نمی گذارد)

2) عدم تفکرات پژوهشی از جانب معلمان و عدم پیگیری آن ها در زمینه تحقیقات

3) فعالیت های پژوهشی اصولاً زمان دار بوده و در دراز مدت جواب می دهند (لذا دانش آموزان چندان علاقه ای ندارند)

4)‌عدم تشویق مناسب برای دانش آموزان علاقمند و پذیرش کم در مسابقات...

منابع و مآخذ

1- استيگر، رالف سي (1370). راههاي تشويق به پژوهش، مترجم پروانه سپرده، تهران: دبيرخانهء هيأت امناء كتابخانه هاي عمومي كشور

2- بابائي، نظامعلي (1383). چگونگي علاقمند كردن دانش آموزان به درس علوم اجتماعي ، آموزش و پرورش خدابنده، برنامه گزارش تخصصی .

3- پاورز، ملوين و رابرت اس استارت (1369). راهنماي تمركز بهتر، مشهد: مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي.

4- پولادي ، كمال (1387) . رويكردها و شيوه هاي ترويج خواندن، تهران : مؤسسهء فرهنگي و هنري پژوهشي تاريخ ادبيان كودكان.

5- دلجو، شريعت (1387) . شيوه هاي يادگيري و پژوهش ، تهران: مؤسسهء فرهنگي و هنري سپهر سخن.

6- ديل سالواك (1382) ـ شوق كتاب، ترجمه مرضيه هدايت، تهران : انتشارات نوربخش.

7- روزنامهء ايران، شماره 4461.

8- سعادت آبادي نسب، محمّد جعفر، مختاري، حيدر (1377). ايجاد انگيزه پژوهش در كودكان و کودکان ، تهران : پژوهشنامهء ادبيات كودك و نوجوان.

 

گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی چگونگی بالا بردن انگیزه دانش آموزان کلاس سوم با استفاده از پژوهش و فناوری .در قالب ورد وقابل ویرایش در 25صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما